/**/

Sunday, July 5, 2009

~::::azam sem bru..::~



azam??
apa itu azam?
azam adalah anak buah aku, comey..cm adik die avinna n amin..
windu sama mreka..

aku bnyk azam sem nie..sem2 lepas pon bnyak..tpi x pnah jdik..
klo pker blek x lyk jejak kaki ke ukm nie, sebab xde motivasi yg tinggi..hik2~

erm..
aku bnyk azm..
yg pling aku berazm..
1st~aku nk jdi sdikit skema dri seblom2 nie..mksud aku lbihkn mse untuk akademik..yela jz tgl 1thun je lgi..nt aku da xjdik student..cdeynya~:(
2nd~nk sentiasa blek kemas n clear..cm dlu2..ahaks..tpi lebih lgi..anak dara ktekan..:p
3rd~nk rjinkan dri p umah Allah..setiap sem aku brzm nie, tpi..em, kite mrncang yg menentukan bkan kite..insyaAllah..
4th, nk bsuh mtow sekurang 3x dlm 1 sem..seblom nie 1x jek..ahaks..:D
5th~nk bgun awal pgi n x nk tdow lpas subuh..huhu..
6th~nk improve b.i..almklumlh b.i da smkin perlu skrg..tmbh2 nk keje nt n bntang thesis pon kot b.i..huuuu..mncabar to..chayok3!!
6th~setiap hri nk bsuh bju..supaya dlm bldi tu xde pon bju busukkkk..hihi


azamku, azammu jua..jom kte wat terbek, dri hri ke hari..n ke hri len..mau ingt, kite smkin tua, bkan semkin muda..wlopon muka cm baby..hihi..

k can cin cau dulu..smoga impianku jdi kenyataan..peace!!

0 comments:

 

Copyright © 2010 Blog designed by muzaima untuk tarmiza ikhlas dari ati