/**/

Friday, July 17, 2009

::~jom hyti...


Buka Mata Buka Hati
Album : Semesta Bertasbih
Munsyid : Opick
http://liriknasyid.com


Buka mataku buka hatiku
Allah terangilah
Hidupku dengan sinarMu

Aku meraba tak berdaya
Tanpa rahmadMu aku hina

Beribu dosa telah terjadi
mewarnai langkahku
Hitam diri
Hitamlah hari yang lalu
Gila tanpa cahayaMu
Gelap seluruh hidupku
Tak berdaya tak berarti sia-sia

Tak mungkin bisa ku sempurna
Mencintaimu seperti ke-Maha-anMu
Diri yang hina berlumur noda
Hanya bersimpuh
Memohon belas kasihMu

Beribu dosa telah terjadi
mewarnai langkahku
Hitam diri
Hitamlah hari yang lalu
Gila tanpa cahayaMu
Gelap seluruh hidupku
Tak berdaya tak berarti sia-sia
(diulang 3x)

Buka mataku buka hatiku
Allah terangilah
Hidupku dengan sinarMu



nie salah 1 fvrite nasyid aku.. lirik die amat bermkna bg org yg menghyti nya.. sampai ley menangis2.. klo pkerkn blek tentang dosa yg aku lakukan, jhat sangt..aku x sesempurna mcm wanita solehah lain, yg berpkaian sentiasa menutup aurat,sopan santun..dlm hti memg terdetik nk jdik mcm tu, tpi.. huhu.. ble la aku nk insaf.. hrap2 suatu hari nt aku menjumpai org yg dpt mndidik aku ke jalan keredhaanNya.. yg memahami aku, yg dpt mnjaga hti aku,menyanyangi aku sepenuh htinya dan merindui aku kerana die merindui Yang Maha PenciptaNya.. bkan kerana paras rupa, tetapi ikhlas atas segalanya.. heheheeeee....tinggi jugak permintaan aku nie.. smoga dimakbulkan, kita hambaNya perlu doa,brusahan dan tawakkal.. jz berdoa, smoga permintaan kita semua dimakbulkanNya..

erm, nie mse keboringan..bgun solat n nk slin nota jap..
org len da tito semua nye, aku bru bgun tito..
rntah la td kol 8 ngntuk sangat, jdi tido la..

k la..papai...gonna mis my blog!
da~
jap2, sblum ku mengundurkan dri yg kechiq ini, klo nk dengr nasyid nie..
ley copy paste kt lman web nie..
kt cnie..
n bkak sendrik..

http://www.4shared.com/file/57241765/ff3697bd/
Opick_-_Buka_Mata_Buka_Hati.html?s=1


k papai 2,3,4,5...:)

0 comments:

 

Copyright © 2010 Blog designed by muzaima untuk tarmiza ikhlas dari ati