/**/

Monday, July 20, 2009

::~hri yg mh"black"kn..::~


hihi..
tau x knape??@!!
sebab 2 hri berturut2 training..ambil mse untuk kawad..
cmne la klo x mng"black"kn..
sabo je la..
itula hakikat jd rotu nie..
trime seadanya..
memg telah ditakdirkan join nie kan..
hti mesti ikhlas kraneNya..bru dapat keberkatannYA..
HUHU..
Erm sebenarnye nie da kul 3.09 mlm..
aku bgun tito sebab dari kol 830mlm lgi tito.
so bgun la..
bgun pon x de tujuan yg nyata..
yg pasti, aku bgun..aku smyg,jemur baju, wat air neskafe..
n jap g x tau nk wat pe..

aku sebenarnye rindu seseorg..tpi dlm smyg td aku da doakan dpt lupekan die..
sebab aku nk sangt rindu aku paNya melebihi aku rindu pada makhluk ciptaanNya..
sebab aku tau, aku hanya hmbaNya..
segala2nya kena berserah padaNya..

:(:(:(..
tpi hri nie agak gumbire..yela..lme da x jumpa ngn dak2 1 batch same2 kan..
tpi kelam kabut skit sebab nk setelkan tentang attndnce platun tu..
soe icad n ima..mnimbulkan kelam kbut di akhir ltihan..
x sengja pon,,,
da usaha crik dieorg, tpi msing2 bz ngn hal msing2..
x sempt la..
salah tat jgk kan...
huk4..
soe bnyk2 ima bucuk n icad xensem,,,
maklumlah first week traing kan..
kelam kabut la skit..
tpi enjoy..

tpi knape asyik thingkin of "it"..
ya Allah..tlong la aku nie..

dan aku doakan kawan rapat aku semuenya ok..
aku sayang kawan2 aku...
tbhkan hti k..
sayang kmu semua!!!
k la..nk wat keje skit..
can cin cau dulu..
da~
salam

0 comments:

 

Copyright © 2010 Blog designed by muzaima untuk tarmiza ikhlas dari ati