/**/

Friday, July 31, 2009

::~knape sdey ek??!?::~


salam..
hri nie emosi x trkwal..
sdeh ade,gumbire ada, rse nk blek kmpung ade, rse nk mkan kfc ade..rse nk mkn tomyam mak wat ade..semua ade..
tpi sdeh tu lbih skit..
knape ye?!@!
aku pon x tau knape...
mungkin tu la naluri seorang dak kechiq mcm aku nie kan..
ade je x kne nye..
lpas je tgk "senario" tu..aku jdik sedih...
knape ye??
x terjwab smue nie..tpi aku suke sangat kwan ngn kwan aku sorang nie...
bek,memahami,kelakar,pndai jaga hti...semua yg bek ade pada die, ttp stil ade kekurangnnya..
cuma jarang nmpak kekurangan itu..
bkan semua mnusia perfect, hanya Rasulullah s.a.w je yg kite bley ikut 100%..
smoga die hidup ngn gembira n ceria..tu doaku...

erm, sbnrnye, aku ngh wat report nie, dr klmrin x siap2..
ye la..idea tu kne ade, bru syok wat keje..klo xde idea, tu yg yg menyebabkan ktil memanggil2...
tmbh2 waktu2 ptang nie..
huhuhu..
k la.. nk smyg jap n n ksambung wat keje blek..
x nk tito pon ptg nie..hrap2 terrealisasi..

papai...:):)

0 comments:

 

Copyright © 2010 Blog designed by muzaima untuk tarmiza ikhlas dari ati