/**/

Sunday, July 5, 2009

:;~knape ye..::~



erm.. knape ye kwan2 aku pgil aku "tat"??! sebenarnya ada sejrh nye.. sebelom nie aku knal dri aku dengn name "tarmiza" aje.. ade org pgil miza, tarmiza..tpi yg sure mse skul rendah n til ting.3.. tu je org pgil. kt umah len lak.. nie same2 kwan..
dlu zmn2 muda aku agak skema.. ikut je prturan asrama n akademik.. tpi ngn membe2 bising cket2 je.. yg mengubah hidup aku jdi dak nakal mse form 4.. kngn mnis semua tu.. aku dtkdirkan skelas ngn 6 org dak nkal.. tpi cket je nkal die.. nie nk ngis klo ingt blek.. smue kwan2 aku dri skul yg same dlu terkjut.. aku pon x tau nape..
best sangt mse f4 n f5.. klo ade mse free..p men nyorok2 kt blok bgunan akademik yg xde org.. mse prep org study, tpi kiteorg kt blakng wat bising je..nyanyi2..tba2 klo bnyi pintu dibuke..mesti senyp2 tba2..cover2 kononnye..kot2 warden mai ceq.. pastu p mkan,rest,koop..klo sorang nk pgi..6 6 akan ikut.. jalan lak 2 2..cm nk p bres kt hri kmerdekaan jek.. ngn cikgu men2 je mse die mengjar..cikgu pon terhibur.. seb bek cikgu tu sporting.. pastu dlm kelas kiteorg ade 1 org kapel.. klo dieorang borak, kiteorang slalu usik.. cam wat rakam video, tpi dieorg xde perasaan..grm tol..tpi best2.. klo bli gula2, nt tkar..so dpt la mcm2 jrnis gula2.. klo time rest, p kcau mkcik kuit kfetria tu.. die pon da knl geng nie.. suke sangt..

tpi yg aku suke dak nie time nk exm..senyp je mse prep..aku jdik borim.. tpi best la..mse blom tmt prep, seblom bnyi loceng da kuo blek drjh.. ape ke hel..seb bek x pnh tersenyum ngn warden.. yg pling aku suke, klo wat jhat warden x cye aku wat jhat..sebab muke aku muke dak bek..(perasa sat..hehe) bnyk la lgi peristiwa mnrik..aku da lupe..
erm..berblek pasal nme tu.. cm nie.. kt skul aku tu ade 3 nme miza.. tarmiza,hasmira n asmiza.. ade sekli tu, kiteorg 3 org jalan skli.. pastu ade kwan blakang jerit "mizaaa!!!".. mka 3 3 pndang blakang.. kmudian 3 3 cmpius.. lalu rkan2 yg lain glak kt blakang... jht kan..

lepas rolcol tu la wat mesyurakt trgempk.. nk pgi ape kt kiteorg 3 org.. so dak nie bgla nme tat,pink, n chemat.. pink tu sebab muke die pink n cute, chemat sebab nme ayh die n aku sebab tat hmpir same ngn tat@kuihtat.. tu la sjrhnye..n skrg da terbiase nme tu.. simpel je sbnrnya..
sebnrnya nme tu kurang ok bg aku..bek pgil nme len je..tpi da trbiase..kt mtrik n tros kt cnie.. xpe..name x mlmbgkan pribadi.. tpi aku stil nkal kt cnie same ngn dak2 nie.. ble tah nk insaf jdi mcm sal ke, kakwanie ke.. hrap2 insaf la nt kan..hnya berdoa..ble lgi nk nkal2..msemuda nie la.. t dah tua...huhu..


0 comments:

 

Copyright © 2010 Blog designed by muzaima untuk tarmiza ikhlas dari ati