/**/

Thursday, July 23, 2009

::~penat sangt hri smlm..::~




salam.camat pagi semua! smlm agak penat..kelas til malam..sharp plk tu mlm..sampai tertdo nyenyk..aku rsa lctrer nmpk, tpi wat dont noe je..klo x, msti die tgur kan..sampai kwan jeles tgk aku tito..aku dengr perbualan fair n sara tu, tpi at2 x dengr..hehe..tpi tu la, penat sangt kot..len kli nk bli gula2 la klo p kelas mlm..kelas len2 pon same..lctrer nie sebenarnya bgus, kol8pm da stat kuliah..pastu kol11 sharp bru abes kelas..tnpa rehat lak tu..adusss mntap btol...
aku suke sebenarnya Dr.Alinor nie..dia da prinsip tersendri..aku gagum ngn die..pakaian yg dipakainye pon biase..pkai slipar jepun, bju pon biase..suke tgk die, slumber rock org kte..cm aku mse f4 n f4 dulu..comot2 je..tpi skrg stil comot lgi..tpi comot lgi bit,kiki,odah,yana,mamie n ielah..
smlm p kajang ngn su,,p bli keja study untuk su n ama..
sebab tu penat..ngn 3 kuliah smlm..
menguji keimanan n kesabaran..
n smlm jugak aku bli "2 cute frog"..

cute sangt, 2 yg aku bli...
k la, can vin cau dulu..
tat, dont think more bout it k..
chayok2!

jom semgt hri nie..

0 comments:

 

Copyright © 2010 Blog designed by muzaima untuk tarmiza ikhlas dari ati