/**/

Tuesday, July 7, 2009

::~sahAbt seJhti::~



ermm..stkt aku hidup kt dunia yg fana nie..
aku ade 4 org bestfren terbek buat aku..
aku senang ngn die..
die memahami aku..
menasihati aku..
dengr mslah aku..

tpi 4 4 nie, semuanya pnah gaduh ngn aku..
yg mgalah, adalah aku...
masa nk berbek blek, sampai nangis2..
ye la..org yg kite sayangkn..
xbrckap bnyk hri...:(

rindu nye mereka..

mardhiah,azma,kish ika..
luv u frenz..

mardhiah bestfren kt skula rendah,
azma kt f4 n f5,
kish kt pkn,
ika kt mtrik...
ukm??!huhu..ada gk..hihi..

kt ukm,, terlbih bestfren...semue bestfren, n semue terbek...
tpi lom tmui mcm mreka lgi..yg sentiasa bersme aku pgi mne2..sampai org kte cm kembr lak..x ley berpisah..sweet memories..



klo bley nk pgi zaman tu..huhu..

smoga ukhuwah kite berpnjangn..sahabat sejatiku...>",<

0 comments:

 

Copyright © 2010 Blog designed by muzaima untuk tarmiza ikhlas dari ati