/**/

Sunday, July 5, 2009


salam..
akhirnya mnjadi gak..
hihi..
nie first time aku karang dalam blog aku..
wat keje x berpaedah org kate..
tpi kadang2 berpaedah gak..
sebab kita leh luahkan ape yg kite nak kte..
huhu..btol ke??
erm..
hri nie ri ke2 aku kat ukm n mulai sem bru..
sdeh ada, gumbira ade, kecewa ada, puas hti ada..
semua bercampur aduk la jawabnya..
tpi alhamdulillah sebab aku dapat blik yg menggembirakan aku..
daripada dapat blek yg dijadikan ampaian tu, dah la ada cendawan besar, dinding sangt cantik, tingkap angin dapat msuk mcm ombak, pastu senang sebab tros ada ampaian kat c2..
xyh susah2 p blek ampaian lain,,
tpi aku tlak tawaran duk blek tu..
bg orang lain duk je la..hihi...

erm..tujuan aku bkak blog nie, bkan ada tujuan khusus pon..jz saje2 je...
mengisi masa yg lapang nie..klo x da msa x yh layan..senang je..huhu..

k la, nk minum anlena jap..peace..can cin cau dulu..salam..>",<

0 comments:

 

Copyright © 2010 Blog designed by muzaima untuk tarmiza ikhlas dari ati