/**/

Sunday, January 3, 2010

elop..:P


salam..lme dah aku x bkak blog nie..bc2 yg org punye ade la, yg dri sendri tidak lak nk trisi..m.a.l.a.s menguasai dri, kn?
huuu..erm, saat nie aku bru jek lpas bersemadi..penat, bru blek dari kajang..jalan2, p men bowling, mbek2 gmbr, tgk2 cte, mkn kfc..epiey 2day! maceh yang sudi tmankan.."adik angkatku"..lpas blek dari kajng, rehat jap..n p mbek odah kt komuter dan tros p mkan cendol..lame dah x mkn cendol..

knape yep semkin hri, ia smkin jauh? aku hrap ia trus smkin jauh dan ade yg smkin dekat denganku. sgala yg berlaku ada hikmahNya. jz facing it calmly..kn2?
btol x ayat nie "ape yg kite buat mst bersebabkn?"..tpi hakikatnye, aku akan tetap sayang pada kwan2 aku yg pnah wujud dalam hidup aku dan kwan yg pernah disakiti tu x bermaksud aku membenci mereka.segala yang dibuat mesti ada sebabnye. jz think it as positif rite..:p

erm, sem nie sem last aku kat cni, insyaAllah..klo x kne extend.. huhu, kite mane tahu kn hakikat hidup sebenar dan msa yg menetukan segalanya.. klo ada rezeki nk sambung belajar lagi, sebab aku suke zaman belajar aku, compare nt bekerja..mst akan ingt tentang zaman nie yang banyk meninggalkan kenangan, samaada manis atau pahit..
kt ukm nie bnyk sangt kenangn aku bersame insan2 disekeliling ku..
jom tgk gambr2 kenangn kiteorg..bru jek td p men bowling..:p..
i gonna mis allllll...:(..
maceh kpd kwan2 ku sbb sudi jadi kwanku..persahabatan itu amat2 aku hargai sampai la bila2 pon..moga dirahmatiNya..ku doakan seluanya akan berjaya di dunia dan di akhirat nt..amin..

saiya syg kwan2 saiya..

k papai...

1 comments:

mojak on January 12, 2010 at 4:48 PM said...

sayg kamu jgk

 

Copyright © 2010 Blog designed by muzaima untuk tarmiza ikhlas dari ati