/**/

Saturday, January 23, 2010

~hri nie hri sabtu~


hehe..bru blek dr pasar mlm nie..
pg td bgun tdo, xde mood..
aku buat sesuatu yg memlukan dri sendri, tpi aku brnikan dri jugak...
bior la lpas nie jdi ape, sekurang2 ny aku ade kekuatah..n untuk smua tu...
lpas tu bru ade smngt..hihi..

so aku p bc bacaan untuk bhan thesis, kjap jek...
lpas tu aku sambung tdo, kjpa jugak...lapar sangt, kwan23 aku mneyepi jek..no respon..
lpas bgun tdo, ima bru reply msej aku..aku ajak p mkn cendol n laksa..
tub2, dah smp sane..lpas tu aku ajak die tman aku p warta, crikan beg untuk senang bwak lptop,,
tub2 die ajak p mkn kt tsik idaman lak..nk jugak try kn, wlopon perjalnan die agak jauh..

aku mkn bihun goreng basah, tpi yg pasti kt bbb lgi sdap..hihi..
mkn3333x...on da way blek, aku ajak ima p psar mlm lak, p bli stokin comel..:p..
lpas blek, kmi kehujanan...warrgghhh..bes basah..

tpi epiey..maceh ima sudi tmankan..release sdikit tention..erm..

k papai..salam..

0 comments:

 

Copyright © 2010 Blog designed by muzaima untuk tarmiza ikhlas dari ati