/**/

Thursday, February 25, 2010

::~cinta Allah::~




‘ Ya Allah. dimana lagikah dapat ku temui cinta sejati..

kecuali pada cintaMu..

ke mana lagikah hati ini harus berlabuh..

kecuali pada kasihMu..

Jadikanlah hati yg lemah ini yaAllah..

tertambat kukuh hanya padaMU..

Aku mohon redha atas segenap keputusanMu

kesejukan setelah matiku..

kenikmatan memandang wajahMu..

dan kerinduan untuk berjumpa denganMu..

Ampunilah diri ini yang tidak beharga Ya Allah ..

Penuhilah kehinaannya dengan keindahan maghfirahMu’..







mngkin ape yg berlaku pdku..
ade hikmahnye...

Allah bg dugaan pdku sbb Dia sygkn aku...

"semua" tu menyedarkan aku..
Allah sentiasa menyayangi dan mengasihi hambaNya..

ya Allah, Engkau sahaja tempat aku bergantung..
aku x mintak pon semua itu, tpi die datang tnpa ku sedari..
jauhkanlh aku dari semua itu..

ampunkan dosa ku juga..sekurangnye2 dugaanMU itu mndktkan aku pdMu...

amin..


0 comments:

 

Copyright © 2010 Blog designed by muzaima untuk tarmiza ikhlas dari ati